Reklamáció és csere

REKLAMÁCIÓ ÉS CSERE

VISSZATÉRÉSEK ÉS CSERÉK

A vásárlás dátumától számítva 14 napon belül visszaküldheti a megvásárolt terméket, és jogosult az áru cseréjére vagy a pénz visszafizetésére.

A visszaküldendő vagy cserélni kívánt terméknek sértetlennek kell lennie. Az eredeti és sértetlen csomagolásban vissza kell küldeni az összes kellékel. Ellenkező esetben a követelést elutasítják vagy részben oldjuk meg.

14 napon belül amint átvette a futártól a csomagot, és el akar álni a szerződéstől (e-mailben vagy postai úton) jelezze felénk és 30 napon belül az átvételtől számitva,  vissza kell hogy küldje a címünkre: BERES d.o.o., 2351 Alsonemedi, GLS Europa utca 2.

Visszatérés esetén kérjen cserelapot a következő címen: [email protected]

Csere esetén kérjen cserelapot a következő címen: [email protected]

A csomagban írja le az e-mailben kapott reklamációs kódot, amelyet akkor kap meg miután kitöltötte az űrlapot.

Csomagoknál, amelynél nem lesz feltüntetve a reklamációs kód nem lehet beazonosítani és következésképpen a visszatérités / csere iránti kérelem nem oldható meg.

A szállítási költséget a feladó fizeti. Az utánvétes csomagokat nem fogadj el.

Abban az esetben, ha a kézhezvételtől számított 14 napon belül nem kapunk írásos lemondást a szerződéstől, a visszafizetés vagy csere nem lehetséges.

A csomag átvételétől számítva, 14 munkanapon belül a terméket kicseréljük, vagy visszatéritjük a termék vételárát.

REKLAMÁCIÓ

Amennyiben a termék nem működik megfelelően, igénybe veheti a jótállást. Az elektronikus termékeinkre 12 hónapos garanciát vállalunk.

A garancia nem érvényes a következő esetekben:

  • fizikai sérülések
  • kopás a használat miatt
  • A termék meghibásodik a helytelen és gondatlan használat miatt

A visszaküldendő vagy cserélni kívánt terméknek sértetlennek kell lennie. Az eredeti és sértetlen csomagolásban vissza kell küldeni az összes kellékel. Ellenkező esetben a követelést elutasítják vagy részben oldjuk meg.

Panasz esetén küldje vissza a terméket a címünkre: BERES d.o.o., 2351 Alsonemedi, GLS Europa utca 2.

A termék cseréjéhez kérjen cserélőlapot a következő címen: [email protected]

A csomagban írja le az e-mailben kapott reklamációs kódot, amelyet akkor kap meg miután kitöltötte az űrlapot.

Csomagoknál, amelynél nem lesz feltüntetve a reklamációs kód nem lehet beazonosítani és következésképpen a visszatérités / csere iránti kérelem nem oldható meg.

A szállítási költséget a feladó fizeti. Az utánvétes csomagokat nem fogadj el.

A csomag átvételétől számítva, 14 munkanapon belül reklamációja megoldásra kerül.

Kétség esetén forduljon hozzánk bizalommal: [email protected]