Általános üzleti feltételek

ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK

Üdvözöljük a www.eurekashop.hu honlapon, amelyet a BERES d.o.o kezel. (a továbbiakban: cég). A webhelyet azért hoztuk létre, hogy tájékoztasuk a nagyközönséget a vállalatunkról és szolgáltatásainkról. Kérjük, látogasson el webhelyünkön, tartsa be az alábbiakban felsorolt ​​kifejezéseket. Kérjük hogy mind a weboldalalank látogatója tartsa be az alábbiakban felsorolt ​​feltetéleket. Az oldal megtekintésével vagy használatával Ön elfogadja, hogy elolvasta ezeket a feltételeket, megértette, elfogadja és teljes egészében egyetért azokal.

A weboldal tulajdonosa kellő gondossággal megpróbálja biztosítani az adatok helyességét és időszerűségét. Ugyanakkor fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát megváltoztatja, illetve megszüntetheti bármikor előzetes értesítés nélkül, és nem vállal semmilyen felelősséget az újbóli felállításához. A webáruház tulajdonosa bármikor értesítés nélkül megváltoztathatja a szolgáltatásokat, termékeket, árakat vagy programokat ezen a weboldalon. Mielőtt felhasználná webhelyeünk adatait, ellenőrizze a vállalat információinak pontosságát. A webhely védjegyének használata csak a tulajdonos előzetes engedélyével lehetséges. Minden szöveg, kép és egyéb tartalom amely megjelenik az oldalon, a webáruház tulajdonosa válogatotta és szerkesztette meg, és csupán tájékoztató adatokat amelyeket arra a céljára gyűjtött hogy prezentálja a szolgáltató céget a BERES d.o.o.

EUREKASHOP.HU WEBÁRUHÁZ

A webáruház általános feltételeit a fogyasztóvédelmi törvény szerint vannak (ZVPot), a személyes adatok védelméről szóló törvény szerint (ZVOP-1), az EU adatvédelmi szabályzata (GDPR) és az elektronikus hírközlési törvény szernit (ZEKom-1) szabályozva, Figyelembe vesszük az e-kereskedelem nemzetközi kódexát is.

Az általános szerződési feltételek határozzák meg a webáruház működését, a felhasználó és a webáruház jogait és kötelezettségeit, valamint szabályozzák a webáruház és a vevő közötti üzleti kapcsolatot. A vásárlót a vásárlás időpontjában érvényes általános szerződési feltételek kötik (az online rendelés leadása). A felhasználó mindig figyelmeztve van az általános üzleti feltételekről, és a vásárlás befejezésével megerősíti hogy elgoadta és érti a szerződésel kapcsolatos ismereteit.

A eurekashop.hu webáruházban regisztrálással lehetséges a vásárlás. A regisztráció során a látogató egy felhasználó nevet kap, amely megegyezik az e-mail címével és jelszavával. A regisztráció révén a látogató a webáruház felhasználóvá válik.

ÁRAK
A eurekashop.hu webáruház összes ára FT-ban van feltüntetve és tartlamazza a 27% -os áfát. Az árak a rendelés idejében érvényesek, és nincsen előre meghatározott érvényességük. Az ajánlat érvényes a lemondásig. A kedvezmények és egyéb kedvezmények általában nem vonhatóak össze.

Annak ellenére, hogy rendkívüli erőfeszítést biztosítunk a legfrissebb és legpontosabb adatok biztosítására, előfordulhat, hogy az árinformációk helytelenek. Abben az esetben, ha az áru ára megváltozik a megrendelés feldolgozása során, a cég lehetővé teszi a vevőnek, hogy visszavonja a vásárlását.

FIZETÉSI MÓD
A webáruház fizetési módjai a következők:

  • Fizetés utánvéttel – a vásárló a szállítónak fizet készpenzben, amikor kiszállítja a csomagot a megrendelő cimére. Az utánvét díja 700 ft
  • Hitelkártya
  • Paypal

AZ ÁRU KÖLTSÉGEI ÉS SZÁLLÍTÁSA

A vásárló a szállítási költségeket is köteles kifizetni, kivéve az egyes termékeknél, amelyeknél az a megjegyzés van: “az ár tartalmazza a szállítási költséget” vagy “ingyenes szállítás”.

Magyarország területén történő megrendelést az GLS kézbesítési szolgáltató végzi. A megrendelt termékeket a kézbesítési címre küldjük. A szállítás  8-17 óra között történik. Abban az esetben, ha szállításkor nem tudja átvenni csomagját, később a legközelebbi postahivatalba átveheti csomagját. Az Európai Unió országaiba történő küldésénél a szállítmányt átvevő szállítási szolgáltatás árlistája a jutalék kiszámítására szolgál. A szlovén országon kívül történő gyorsabb szállításhoz vagy szállításhoz telefonon vagy e-mailben kell megszervezni.

A kiküldésért nem számítunk fel postaköltséget.

SZÁMLÁZÁS

Ez a webáruház kizárólag a végfelhasználóknak szánt kiskereskedelmi online üzlet (B2C). E tekintetben nem engedélyezzük a B2B értékesítést online üzleteinkben, ezért nem kínálunk lehetőséget jogi személyek számára számlák kiállítására. Abban az esetben, ha szeretne B2B kapcsolatot létesíteni cégünkkel és nagyobb mennyiségeket vásárolni (MOQ = 20 db), kérjük, vegye fel a kapcsolatot nagykereskedő csapatunkkal a következő e-mailben: [email protected]

AZ ÁRUK MEGVÁSÁRLÁSA ÉS A MEGRENDELÉSI ELJÁRÁS

A vásárló a kívánt termékeket telefonon, e-mailben vagy a webáruházban történő vásárlással rendelheti meg. A webvásárlás esetén a vásárlónak regisztrálnia kell magát. A regisztráció után a felhasználó el tudja indítani a rendelési folyamatot. A vásárlás előtt a vásárlónak lehetősége van a megrendelés felülvizsgálatára és a kiválasztott termékekre vonatkozó korigálásra, valamint a kiválasztott termékek mennyiségének megadására. A vásárlás megerõsítését követõen azonban a vásárló e-mailen keresztül korigálhatja rendelését, vagy a BERES d.o.o telefonszámán, de csak az áru kiszállításáig.

Vásárlási folyamat:

  1. lépés:  A vásárló a webáruház ajánlatából a kíválasztja a kivánt tételt/tételeket, és kiválasztja a mennyiséget, és megerősíti a választást a “kosárba helyezés” gombra kattintva. Több különböző tárgy megvásárlása esetén az egyes tételekre vonatkozó eljárást meg kell ismételni. Amikor a termékek összegyűjtése befejeződik, a vásárló átnézheti a megrendelés összefoglalását. A megrendelés tartalmának felülvizsgálata után ki kell válsztani a “tovább a pénztárhoz” gombra kattintva erősítheti meg. Az alkalmazás követelni fogja a felhasználótól a felhasználónevet és a jelszót vagy felkinálja a regisztrálást. A regisztráció befejezése után a vásárlási folyamat befejeződik a szállítási mód és a fizetés kiválasztásával, majd a “Rendelés megerősítése” gombra kattintva.
  2. lépés:  A megrendelést követően a megrendelő e-mailben értesítést kap a megrendelése elfogadásáról. Ebben a lépésben az ügyfélnek lehetősége van a megrendelés tartalmának felülvizsgálatára. Hibák esetén a vásárlónak lehetősége van a megrendelés visszavonására. A vásárló elálhat a megrendeléstől e-mailen keresztül a következő 2 órán belül. E-mailben történő törlés esetén az üzenetben az alábbi információkat kell feltüntetni: Rendelés törlése; az üzenet tartalmában pedig: a) a termék megnevezése b) a vásárló neve és vezetékneve, valamint c) a vevő címe.
  3. lépés:  Ha a vevő nem törli a megrendelést, a megrendelést a cég feldolgozza. A cég ellenőrzi a megrendelt elemek elérhetőségét, megerősíti a megrendelést, vagy egyébb okokból elutasítja. A megrendelés visszaigazolásakor a cég e-mailban értesíti a vevőt a szállítási időről. Ha az áru raktáron van, az eladó 3 munkanapon belül megfelelően csomagolt csomagban a címzettnek elküldi. A megrendelt áruval együtt a vásárló számlát kap.

A cég és a vevő közötti adásvételi szerződés abban az időpontban érvényes, amikor a vevő elküldi megrendelést (a vásárló megkapja az elektronikus üzenetet a megrendelésről). Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb vásárlási feltétel rögzített, és mind a szolgáltatóra, mind a vevőre vonatkozik. Az adásvételi szerződést elektronikusan tárolják a cég szerverén.

A felhasználó bármikor visszavonhatja a regisztrációt írásban el kell küldeni az ellálási nyilatkozatot a cégnek a regisztráció törléséről. A regisztráció törléséről szóló nyilatkozat meghozatala előtt a felhasználónak ki kell fizetnie az eladóval fennálló tartozásokat.

Biztonsági figyelmeztetések az összes termék használatára.

Bármelyik termékünk használata előtt olvassa el a használati utasításokat. Minden terméket biztonságosan ki kell próbálni a használata előtt. Ha nem biztos abban, hogy a termék milyen módon tesztelnie, vagy ha nem biztos benne, hogy a termék biztonságosan használható és anyagi károkat okozhat vagy károsíthatja az emberi egészséget, kérjük, ne használja a terméket, értesítse a céget és küldje vissza a terméket. Minden terméket csakis saját belátása szerint és saját felelősségére használ.

Törekszünk a termékek és képek legrészletesebb és pontos leírására. Mindazonáltal nem tudjuk garantálni, hogy az összes adott termékadat és képei teljesen pontosak. Bizonytalanság esetén ellenőrizze az információk pontosságát a cégnél.

SZERZŐDÉSTŐL ELÁLLÁSI JOG

A szerződések amelyek távolről vagy az üzlethelyiségen kívül történnek a fogyasztónak ebben az  esetében a ZVPot-nak megfelelően joga van arra, hogy a szerződéstől való visszavonásról 14 napon belül értesítsen minket a döntés indoka nélkül. A fogyasztó olyan magán személy lehet, aki  nem a szakmai tevékenységéhez vagy nem üzleti célból vásárolja és  használ fel a termékeket és a szolgáltatásokat. Ezért a ZVPot keretében kötött szerződéstől való elállás NEM vonatkozik a  jogi személyekre.

A vásárló aki a rendeléstől vagy a szerződéstől el akár állni, köteles az árut sértetlenül visszaküldeni az eredeti csomagolásban és változatlan mennyiségben. Abban az esetben, ha a cég úgy találja, hogy a visszaküldött áru sérült, vagy hiányos, az eladónak jogában áll megtagadni a szerződéstől való elállást, és a vásárló köteles megfizetni a felmerült károkat.

Önnek nincs joga elállni a szerződéstől a következő esetekben:

  • ha a terméket és tartozékait nem az eredeti, sértetlen csomagolásban és változatlan mennyiségben küldi vissza;
  • ha a termék felhasználói adatokat, képeket, beállításokat tartalmaz;
  • ha a biztonsági pecsét megsérült vagy megtört az árukon;
  • ha az utasítások és a jótállási sérül vagy hiányzik;
  • olyan áruk szállítása során, amelyek természetüknél fogva elválaszthatatlanul összekeverednek más tárgyakkal;
  • elemek, újratölthető akkumulátorok, akkumulátorok, kábelek, lámpák, alkatrészek, biztonsági zárat nyitó vagy az eredeti csomagolás eltávolítása esetén;
  • olyan modelleknél amelyeket a fogyasztó részben vagy teljesen összeszerelt;
  • egy alkalomra való termékek, pótalkatrészek és pótalkatrészek vásárlásakor.

A vásárlásról való elálláshoz egyértelmű nyilatkozatot kell küldeni, amelyből egyértelmű az elállás. A lemondásról következő módon küldhet értesítést:

  • irásban a cég címére;
  • elektronikus formában az [email protected] címen, ahol azonnal megerősítjük a visszavonásról szóló értesítés;
  • Irja rá a számlára hogy visszaküldi a terméket és a számlát küldje vissza a termékkel együtt a címünkre.

Abban az esetben fogadjuk el a szerződéstől való elállást ha a nyilatkozatot a megadott határidőn belül küldi el. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó bizonyítási terhet a fogyasztó viseli.

A szerződéstől való elálási űrlapot a következő linken találja meg: http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

Ha már megkapta az árut és el szeretne állni a szerződéstől, akkor a visszavonástól fogva 14 napon belül vissza kell küldenie az árut a címünkre. A visszavonást is 14 napon belül kell megtenni a csomag átvételitől számítva. Az árut időben kell visszaküldi, tehát a 14 napos visszatérítési időszak lejárta előtt. A termékeket sértetlenül, egyforma mennyiségben és eredeti, sértetlen csomagolásban kell visszaküldeni. A sérült termékeket, a megváltozott mennyiségben lévő termékeket és a nem eredeti vagy sérült csomagolásban lévő termékeket nem lehet visszaküldeni. Visszaküldheti a termékeket csomagként, nem pedig levélként. A visszaküldött termékekhez mellékelni kell a számla másolatát, és örömmel lássuk hogy ha kitölti a  visszaküldésére szolgáló űrlapot, hogy gyorsabban elvégezhessük az egész folyamatot. Visszavonás esetén Ön csak az áruk visszaküldésének költségeit fedezi.

Ha már kifizette az árut, akkor minden beérkezett befizetést azonnal vagy legkésőbb az elállási értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk.

Ha már megkapta a terméket és eláll a szerződéstől, akkor a visszavonást követő 14 napon belül vissza kell küldenie a terméket. A beérkezett kifizetések megtérítését visszatartjuk, amíg a visszaküldött árut vissza nem küldjük, vagy addig, amíg bizonyítékot nem szolgáltat arra, hogy visszaadta az árut. A beérkezett befizetéseket ugyanaz a fizetési móddal fogjuk visszaküldeni, mint a vásárláskor, kivéve, ha más visszatérítési módot szeretne. A leggyorsabb és legegyszerűbb módja a visszaszerzésnek az utalás. Abban az esetben, ha úgy dönt, hogy ilyen visszatérítést végez, kérjük, adja meg személyes számlaszámát.

Javasoljuk, hogy a visszaküldés előtt értesítsen minket e-mailben, vagy hívjon minket telefonszámunkon, hogy megegyezünk a legjobb visszatérési módszerről.

Ha a termék nem működik megfelelően, vagy nem felel meg elvárásainak, kérjük, hívja a technikai szolgálatunkat a megadott telefonszámon, ahol tanácsadóink segítenek a szükséges magyarázatokban. Ily módon elkerülheti a termék esetleges visszaélését és a termék károsodását, valamint más dolgok károsodását.

Azok a termékek, amelyikek sérülten érkeznek vissza, vagy nem megfelelő használat vagy viselkedés miatt megsérültek, ami nem feltétlenül szükséges az áruk jellegének, jellemzőinek és működésének meghatározásához, azok reklamációkat nem vesszük igénybe. Ha az igény elutasítása után szeretné a terméket újból átvenni, elküldjük Önnek, felszámolva az ilyen termék szállításával járó költségeket.

HÍBÁS TERMÉK

Az eladónak a szerződésnek megfelelően kell átadnia az árut a vevőnek, és felel a tényleges hibákért.

Mi a tényleges híba:

  • ha a tárgy nem rendelkezik a szokásos használatához vagy forgalomba hozatalához szükséges jellemzőkkel;
  • ha az árucikk nem rendelkezik olyan tulajdonságokkal, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a vevő használja a terméket és az eladó tudott róla;
  • ha a terméknek nincs olyan tulajdonsága és megkülönböztetése, amely kifejezetten vagy hallgatólagosan egyetértett vagy előírt volt;
  • Ha az eladó átadta a mintát vagy modellt amely nem egyező a termékkel, kivéve, ha a mintát vagy a modellt csak az értesítéshez miatt lett bemutatva.

Az áruk rendeltetésszerű használatára való alkalmasságát az azonos típusú szokásos árukkal és az eladó vagy a gyártó által az áru jellemzőinek bármely eladó általi feltüntetésével kell értékelni, különösen a termék reklámozásával, a termék bemutatásával vagy az árukon feltüntetett megjelölésekkel kapcsolatban. A szerződéses kötelezettségekre vonatkozó jogszabályok a tényleges hibákért való felelősségre vonatkoznak.

A valódi hibák reklamációja

A vevő igénybe veheti a valódi hiba nevezéső jogait, ha a hiba észlelésétől számított két hónapon belül tájékoztat bennünket a hibáról. A vásárlónak részletes leírást kell adnia a hibáról, és lehetővé kell tennie számunkra a hiba felülvizsgálatát. A vásárló személyesen értesítheti bennünket a hibáról, amiről tanúsítványt kell kiállítanunk.

Mikor nem felelős az eladó/cég a tényleges hibákért

Az eladó nem vállal felelősséget az aktuális termékhibákért, amelyek a szállítástól számított két év elteltével jelentkeznek. Ha az eladó és a vevő között létrejött szerződés tárgya használt termék, akkor nem vagyunk felelősek azokért a tényleges áruhibákért, amelyek az átadás óta eltelt egy év után jelentkeznek. Úgy ítélik meg, hogy a kiadatás idején a dolgok hibája létezett, ha a kiadatást követő hat hónapon belül előfordul.

GARANCIA

Abban az esetben ha a termék nem működik megfelelően, igénybe veheti a jótállást. 12 hónapos garanciát vállalunk az általunk kínált elektronikus eszközre. A garancia az áru átvételének napjától kezdődik. A jótállást a garanciális levélel, számlával és egyéb dokumentumokkal érvényesítheti. Nincs ellenőrzött garancia levele? Ne aggódjon! Ebben az esetben, a fogyasztóvédelmi törvény 18. cikkével összhangban, a cégnek nem szükséges külön-külön igazolnia a jótállási jegyet.

A garancia nem érvényes:

  • fizikai sérüléseknél;
  • kopás a használat miatt;
  • A helytelen, nem megfelelő és gondatlan használatából eredő hibák.

Ha a javítás 45 napnál tovább tart, új terméket küldünk, ha ez nem lehetséges, akkor visszatérítjük a termék teljes vételárát

Adatvédelem

Az Ön személyes adatait a jogszabályoknak megfelelően védjük. A rendelésnél megadott adatai arra szolgálnak, hogy ajánlatokat, számlákat és egyéb szükséges üzleti kommunikációt küldjünk Önnek. A személyes adatok védelme érdekében a felhasználó felelősséggel tartozik  ugy hogy a biztonságossan elmenti a felhasználónevét és jelszavát, és a számítógépnek megfelelő szoftverének (víruskereső) védelmet biztosít.

Az információk hozzáférhetősége

A cég vállalja, hogy a vevőnek mindig biztosítja a következő információkat:

  • a cég azonosságát (név és székhely, nyilvántartási szám);
  • olyan kapcsolattartási információ, amely lehetővé teszi a felhasználó számára a gyors és hatékony kommunikációt (e-mail, telefon),
  • az áruk vagy szolgáltatások alapvető jellemzői (beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat);
  • az áruk vagy szolgáltatások végső árát, beleértve az adókat, vagy az ár kiszámításának módját, ha az áruk vagy szolgáltatások jellege miatt előre nem számítható,
  • a termékek elérhetősége (a webhelyen kínált termékeknek vagy szolgáltatásoknak ésszerű időn belül hozzáférhetőnek kell lenniük);
  • a fizetési feltételek, a termék vagy szolgáltatás teljesítésének feltételei (a szállítás módja, helye és határideje),
  • információ további lehetséges szállítási, szállítási vagy szállítási költségekről, vagy figyelmeztetés arról, hogy ilyen költségek keletkezhetnek, ha előre nem számolhatók,
  • az ajánlat érvényességi ideje,
  • feltételek, határidők és eljárások visszavonás esetén; továbbá, ha és ha igen, milyen mértékben az áruk visszaküldésének költségei,
  • a panaszkezelési eljárás magyarázata, beleértve a kapcsolattartó személy vagy az ügyfél kapcsolattartója elérhetőségét,
  • megismerni a tényleges hibákért való felelősséget,
  • az értékesítés utáni szolgáltatás lehetősége és feltételei, valamint adott esetben önkéntes garancia,
  • Webhely előkészítésekor előfordulhat olyan hiba, amely nem befolyásolható és nem felelős miatta a cég. Nagy árkülönbség vagy műszaki adatok esetén értesítjük Önt megrendeléséről.

Biróságon kívüli viták rendezése és egyéb jogorvoslatok

Az eladó igyekszik és mindent megtesz annak érdekében, hogy békés úton rendezzék a vitát, amennyiben ez nem lehetséges, a ljubljanai bíróság hatáskörébe tartozik e viták rendezése.

A nyilvántartásban szereplő adatok a bejegyzés száma alapján

BERES, mednarodna trgovina d.o.o.
Sékhely: Luce 83, 3334 Luce
Bejegyzési szám: 8512973000
Adószám: SI63269082
Áfa bejelentés: IGEN
Bejegyzés ideje: 26.09.2019  
Tevékenység: G47.910 – Kiskereskedelem postai úton vagy az interneten keresztül

Békeltető testületek

2016 február 15-ével az Europai Bizottság elkészített egy platformot a vitarendezésre. A fogyasztóknak lehetőségük van arra, hogy az online megrendelésükhöz kapcsolódó jogviták rendezésére a bíróság bevonása nélkül kerüljön sor. A vitarendezési platform elérhető a következő weboldalon: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Több információ a békeltető testületek és a vitarendezés platformjáról  a következő weboldalon taláható:  http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

BERES d.o.o. a fogyasztói jogvitákkal összhangban a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésével foglalkozó előadó nem ismerik el a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvény értelmében a fogyasztói jogvitákkal kapcsolatos fogyasztói jogviták kezelésére vonatkozó hatáskörét.

KOMMUNIKÁCIÓ

BERES d.o.o. a távközlési eszközökkel lép kapcsolatba a felhasználóval, ha ez a felhasználó kifejezetten nem kifogásolja azt. A hirdetési elektronikus és / vagy SMS üzenetek a következő összetevőket tartalmazzák:
• Egyértelműen reklámüzenetként fogják megjelölni őket,
• a feladó egyértelműen látható lesz,
• Különféle kampányokat, promóciókat és egyéb marketingtechnikákat neveznek ki.

A részvétel feltételei is egyértelműen meghatározásra kerülnek:
• a hirdetési üzenetek fogadásának egyértelmű módja,
• a felhasználó azon szándéka, hogy ne kapjon reklámüzeneteket, BERES d.o.o. kifejezetten tiszteletben tartják.

VÉLEMÉNYEK/ A FELHASZNÁLÓ MEGJEGYZÉSEI

A felhasználók véleménye és megjegyzései, valamint az ügyfelek által írtak a termékek áttekintéséről a felhasználói közösségnek szánt áruház funkciói közé tartoznak. A szolgáltató lehetővé teszi, hogy a véleményt bármely regisztrált felhasználó írja meg, és a végső közzététel előtt a szolgáltató felülvizsgálja azt. Az ajánlattevő nem tesz közzé olyan véleményeket amelyek bármilyen módon támadó, obszcén vagy a szolgáltató véleménye szerint nem nyújtanak előnyöket más felhasználóknak és látogatóknak.

Vélemény vagy megjegyzés beküldésével a felhasználó kifejezetten egyetért a használati feltételekkel, és lehetővé teszi a szolgáltató számára, hogy a szöveg egy részét vagy egészét közzétegye minden elektronikus és egyéb médiában. Az Ajánlattevőnek jogában áll a Tartalmat időben és minden olyan célra felhasználni, amely a szolgáltató üzleti érdekeit szolgálja, beleértve a hirdetésekben vagy egyéb marketingkommunikációban való közzétételt. Ugyanakkor a vélemény szerzője kijelenti és biztosítja, hogy az írásbeli vélemények és megjegyzések anyagi és erkölcsi jogait birtokolja, és hogy ezeket a jogokat időben átruházzák a BERES d.o.o-ra.